Održavanje kvaliteta i neprekidan rad na njegovom daljem poboljšanju je osnovno opredjeljenje rukovodstva i svih zaposlenih. Takvim pristupom ispunjavamo očekivanja dosadašnjih kupaca kao i pridobijanje novih.
U tom smislu se, kao najvažniji prioriteti u osnovnim aktivnostima VIS d.o.o. poslavljaju sledeći ciljevi:
- Visok kvalitet naših proizvoda i usluga u skladu sa standardom 1SO 9001:2008 i postojećom zakonskom regulativom ;
- Ispunjenje svih zahtjeva i očekivanja tržišta je naš osnovni zadatak radi postizanja potpunog zadovoljstva kupaca ;
- Visok nivo profesionalnih odnosa sa dobavljačima i podisporučiocima i svim zainteresovanim stranama ;
- Potpuna kompetentnost zaposlenih za procese u kojima učestvuju, uz stalno usavršavanje i poboljšanje njihovih znanja i vještina sistematskim obukama i treninzima ;
- lzgradnja međusobnog povjerenja, razumijevanja, pozitivne timske atmosfere i zadovoljstva zaposlenih ;
- Upravljanje opremom i resursima u skladu sa ISO 90012008 ;
- Blagovremeno i adekvatno planiranje svih aktivnosti ;
- Stalni razvoj i usavršavanje proizvoda i usluga, kao i sopstvenih procesa rada i poslovanja ;
- Potpuna dokumentovanost procesa rada, uz stalno identifikovanje i otklanjanje neusaglašenosti učešćem svih zaposlenih ;
- Redovno preispitivanje sistema upravljanja kvalitetom, prikupljanje, evidentiranje i analiziranje podataka od znacaja za poboljšanje i unapredenje svih procesa rada ;